Hinnekensbergen 2A • B-2460 Kasterlee
Fr. Rooseveltlaan 348-349 • B-9000 Gent
+32 (0)14 85 37 97
info@cisanet.be

Buitengewone IT Service

Buitengewone IT Service

Bij CISA werken we als IT-partner nauw samen met onze klanten. We zijn namelijk van mening dat een IT-service iets moet zijn waarop je kunt vertrouwen en verder op kunt bouwen.

Door ons te richten op een heldere communicatie met zowel onze klanten als hun medewerkers, zorgen we voor een lage drempel om contact op te nemen met onze support, moesten er zich toch bepaalde issues voordoen.

We gaan bij CISA verder dan enkel problemen oplossen en curatief handelen. Door een strakke monitoring identificeren we mogelijke gevaren nog voor ze een impact op je bedrijfswerking kunnen hebben. Proactieve monitoring? Check. Bij CISA ben je in de handen van een partner die oog heeft voor een duurzame samenwerking.

Denk hierbij aan het up-to-date houden van software en infrastructuur tot het voorzien van uitbreidingen voor groeiende kmo’s. Wij schrijven als langetermijnpartner graag mee aan jouw verhaal door je te ontzorgen op IT-niveau.

Ook in de steeds evoluerende modern workplace staat CISA klaar om jouw partner te zijn. Nieuwe tools die het werk aangenamer en efficiënter laten verlopen, reiken we graag aan en we voorzien infosessies. Zo is iedereen mee met alle mogelijkheden. Ook voor de support nadien kan je als klant op CISA rekenen.

Een buitengewone IT-service stoelt op communicatie die verder gaat dan technisch jargon die enkel begrijpbaar is voor de interne IT’ers. Ze richt zich tot iedere deelnemer van de organisatie. CISA treedt dan ook op als verlengstuk van de organisatie en kan opgeroepen worden als hulplijn bij zowel kleine als grote problemen. Om dit te verwezenlijken hebben we regelmatig klantbezoeken op de bedrijfsvloer. Een CISA-medewerker komt ter plaatse langs en gaat in directe dialoog met je medewerkers. Zo lost hij eerstelijns bepaalde problemen of bekommernissen op. IT buitengewoon menselijk maken, da’s ons streefdoel.

Buiten de plaatsbezoeken is onze helpdesk steevast beschikbaar tijdens de kantooruren. In urgentie zijn we uiteraard ook buiten de kantooruren paraat om te helpen. We garanderen doeltreffende oplossingen en verhelpen problemen snel. Als jouw IT-partner gaan we nu eenmaal voor de volle honderd procent voor een buitengewone service.

Vond je dit bericht interessant? Deel het met je netwerk!

Inhoudstafel

Recente berichten

Samen jouw IT-uitdagingen bespreken?